Loading...

Call-centerul 07ALAPTARE este o linie telefonică operată de un grup de consultanți în lactație, care se pun la dispoziția mamelor ce sună din toată țara, în căutarea sprijinului și ajutorului în alăptare. Zilnic, un număr de aproximativ 15-2o de apeluri sunt preluate și tratate cu profesionalism.

Ce se întâmplă efectiv în cadrul unui apel la 07ALAPTARE? Mama adresează întrebări interlocutorului, consilierul încearcă să facă o anamneză cât mai detaliată, acolo unde este cazul, și face o recomandare potrivită. În afară de solicitările care nu necesită evaluarea suptului, mama este îndrumată către un consultant acreditat în lactație. Dacă este din București sau Ilfov, operatorul CC trimite solicitarea de consultație în alăptare către consultanții acreditați care colaborează cu 07ALAPTARE. Totodată, mamei i se comunicĂ tariful consultaȚiei, la domiciliu sau la Clinica de AlĂptare, și i se comunică să aștepte telefonul consultantei care îi poate prelua cazul în vederea stabilirii unei întâlniri. Follow up poate face mama, în cazul în care consideră că nu este contactată în timp util. Operatorul CC face, la rândul său, follow up sau recomandă alți consultanți acreditați, în cazul în care mama nu mai poate aștepta.

Mamele care au solicitări mai complexe adresate pe grupul de facebook Clinica de Alăptare sunt îndrumate să sune la 07ALAPTARE pentru a discuta pe îndelete și să răspundă la întrebări al căror răspuns probabil nu l-au considerat relevant când au scris pe grup. Apelantele lui 07ALAPTARE sunt îndrumate pe grup doar dacă manifestă dorința de a intra într-o comunitate de genul.