Loading...

Proiect: „Transformare digitala pentru Asociatia 07Alaptare”

Asociatia 07Alaptare
Proiect: „Transformare digitala pentru Asociatia 07Alaptare”
Contract finanțare: 958.i9/c7
Finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență, Apel Digitalizarea sectorului organizațiilor neguvernamentale
ANUNT ACHIZITIE DIRECTA
Nr. 9 / 02.10.2025
Descriere
Achizitie de active necorporale si servicii
Tip procedura achizitie
Achizitie directa
Data limita depunere oferta
02.10.2025, ora 18:00

Criteriu atribuire

Judetul
Bucuresti
Localitatea
Sector 2
Tipul contractului Contract de furnizare
Valoare buget 217778,42 lei fara TVA
Detalii transmitere oferta
Oferta se va transmite la adresa de e-mail indicata, cu semnarea electronica a fiecarui document de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu respectarea termenului stabilit.
Ofertantul trebuie sa fie autorizat sa ofere bunurile/serviciile din prezentul anunt.
Oferta se va transmite in limba romana si va respecta cerintele tehnice minime stabilite in cadrul Fisei tehnice aferente acestei achizitii.
Se vor completa Anexa 1_Declaratie privind evitarea conflictului de interese, Anexa 2_Declaratie privind respectarea principiului DNSH si Anexa3_Declaratie privind evitarea dublei finanţări în obţinerea şi utilizarea fondurilor externe nerambursabile şi rambursabile aferente 1
Mecanismului de redresare şi rezilienţă, prin Planul naţional de redresare şi rezilienţă.
Necompletarea declarațiilor poate determina declararea ofertei ca fiind neconformă.
Nume si prenume
Ilinca Tudose Tranulis
Email
ST491@abiz.ro
2
FISA TEHNICA
Nr.
crt.
DENUMIRE servicii/produse
UM
Cantitate
Pret unitar fara TVA
SPECIFICAȚII MINIMALE
1
Software CRM ERP AI
Buc.
1
147585,54
CRM:
-Stocarea datelor de contact ale clienților online
-Serviciu cloud de intrare și ieșire apeluri
-Integrare pe orice site web a formularelor ce pot genera liste de potențiali clienți
-Asistență clienți și creare de tickete prin intermediul email
-Multiple șabloane personalizabile pentru emailuri si raspunsuri automatizate
-Posibilitatea conexiunii cu cele mai populare rețele de socializare
-Limita de 50 de utilizatori
-Emiterea si transmiterea de facturi proforme si facturi fiscale
ERP:
-Comunicare eficienta cu echipa
-Rețea socială internă pentru a facilita comunicare către întreaga companie
-Organizează afacerea mai ușor prin calendare private sau de grup
-Stochează, partajează și gestionează documentele companiei dintr-o singură locație
-Sistem de gestionare al angajaților: pontaj, cereri de invoire si concediu 3
Nr
.
cr
t.
DENUMIRE
servicii/produse UM Cantita
te
Pret
unitar
fara
TVA
SPECIFICAȚII MINIMALE
-Gestionare volum de munca prin utilizarea de task-uri
-Organizare vizuala proiectele cu ajutorul diagramei de tip Gantt
-Colaborare cu angajații în aceeași platformă
-Catalog de produse/ servicii cu preturi
2
Website
Buc.
1
5000,00 -Realizare identitate vizuala (logo) -Realizare grafica -Realizarea efectiva a site-ului web (continut si link-uri) -Realizare suport online -Realizare formular de contact -Optimizare SEO -Panou de administrare -Implementare social media -Consultanta pe toata durata realizarii site-ului web
3
Program software pentru centrala telefonica
Buc.
1
24841,50 -Deschiderea unui card de client -Înregistrarea apelurilor -Cozi de așteptare, priorități și competențe ale operatorilor -Rutarea inteligentă a apelurilor -Controlul rutei de apelare de la un sistem extern
4
Solutie Ecommerce
Buc.
1
39746,40 Modul de magazin online, cu posibilitate de plata/comanda
5
Servicii cloud computing simplu/ luna
Luni
18
33,61
In cazul in care se regasesc caracteristici / functii ale serviciilor/produselor, indica o anumita marca sau produs, acestea vor fi intelese ca si continand mentiunea “sau echivalent”.
4
OFERTANT
(Denumire, codul de înregistrare fiscală, adresă)
DECLARATIE
privind evitarea conflictului de interese
în obținerea și utilizarea fondurilor privind procedurile care se aplică în cazul achizițiilor organizate de către beneficiarii privați pentru atribuirea și gestionarea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări, finanțate din fondurile externe nerambursabile și/sau din împrumuturile aferente Mecanismului de Redresare și Reziliență.
Subsemnatul/a ……………………….., CNP ……………………… în calitate de reprezentant legal al ……………………………., referitor la procedura de achiziție directa, derulată în cadrul contractului de finanțare nr. 958.i9/c7, pe proprie răspunde, sub sancțiunea falsului în declarații, așa cum este acesta prevăzut la art. 326 din Legea nr.286/2009 privind Codul penal și la art. 18 indice 1 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție, cu modificările și completările ulterioare, declar următoarele:

  • mă oblig ca pe parcursul perioadei de implementare și a perioadei de sustenabilitate aferente contractului de finanțare menționat mai sus să nu angajez persoane fizice soț/soție, rude ori afini până la gradul II inclusiv ai acestora și să nu contractez persoane juridice, care au fost implicate în procesul de verificare / evaluare a cererilor de finanțare în cadrul procedurii de selecție și/sau în procesul de monitorizare / verificare / aprobare / plată / rambursare aferente contractului / deciziei / ordinului / acordului de finanțare menționat mai sus. În acest sens mă oblig să solicit o declarație pe proprie răspundere fiecărei persoane pe care urmează să o angajez și să verific lista persoanelor juridice care au fost implicate în procesul de verificare / evaluare a cererilor de finanțare în cadrul procedurii de selecție și/sau în procesul de monitorizare / verificare / aprobare / plată / rambursare aferente contractului / deciziei / ordinului / acordului de finanțare menționat mai sus.
  • mă angajez să iau toate măsurile necesare pentru a evita situațiile de natură să determine apariția unui conflict de interese, și confirm că nici la data prezentei și nici înainte cu 12 luni calendaristice față de data prezentei nu cunosc situații în care:
    o să existe / să fi existat legături soț/soție, legături de rudenie sau afini până la gradul II inclusiv între structurile acționariatului / administratorii organizației care are calitatea de beneficiar și structurile acționariatului / administratorii operatorilor economici care au calitatea de ofertant / subcontractant / asociat,
    o să existe / să fi existat legături soț/soție, legături de rudenie sau afini până la gradul II inclusiv între membrii diferitelor comisii, alte persoane responsabile ale beneficiarului privat și ofertanți / subcontractanți / asociați sau
    o să existe / să fi existat situații în care la nivelul ofertantului / subcontractanților / asociaților, administratorilor acestora, să existe persoane fizice sau juridice autonome sau legate între 5
    ele, care să dețină individual sau împreună mai mult de 25% din pachetul de acțiuni sau din părțile sociale, la doi sau mai mulți dintre operatorii economici, care au depus oferte distincte la prezenta procedură de achiziție în calitate de ofertant / subcontractant / asociat.
    o să existe / să fi existat situații în care beneficiarul privat și unul dintre ofertanți / subcontractanți / asociați să aibă beneficiari real comuni, inclusiv soț/soție, beneficiari reali cu legături de rudenie sau afini până la gradul II,
    o să se fi dat / primit cadouri sau să fi acordat / beneficiat de alte forme de ospitalitate care excedă ceea ce ar fi obișnuit / modest și pe cale de consecință poate fi considerat a fi un stimulent.
    Subsemnatul/a …………….. declar ca voi notifica imediat beneficiarul, dacă vor interveni modificări în prezenta declarație și în cel mai scurt timp posibil voi lua măsuri pentru remedierea conflictului de interese.
    De asemenea, declar că informațiile furnizate sunt complete și corecte în fiecare detaliu și înțeleg că Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene, coordonatorul de reforme/investiții și Autoritatea de Audit au dreptul de a-mi solicita, în scopul verificării și confirmării declarației, orice informații suplimentare.
    Înțeleg că, în cazul în care această declarație nu este conformă cu realitatea, sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislației penale privind falsul în declarații.
    ………………………………………………….
    (numele si functia persoanei autorizate)
    …………………………………………
    (semnatura persoanei autorizate)
    Data: …………….
    6
    ANEXA 2
    OFERTANT/ASOCIAT (după caz)
    ………………………………………………………
    (denumirea, codul de înregistrare fiscală, adresa)
    DECLARAŢIE privind respectarea principiului DNSH – “Do No Significant Harm” în obţinerea şi utilizarea fondurilor externe nerambursabile şi rambursabile aferente Mecanismului de redresare şi rezilienţă, prin Planul naţional de redresare şi rezilienţă
    Subsemnatul(a), ……………………….., posesor/posesoare al/a CI/BI seria …….. nr. ……….., eliberat(ă) de ……………………, în calitate de reprezentant legal al …………………….., cu sediul social în …………………, cod de înregistrare fiscală ………………, referitor la procedura de achiziţie directa, derulată de către …………………………. S.R.L., ca urmare a apelului de proiecte
    DIGITALIZAREA SECTORULUI ORGANIZAȚIILOR NEGUVERNAMENTALE, în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) Componentei C7 Investiția I9 şi în cadrul Contractului de finanţare nr. 958.i9/c7. pe propria răspundere, sub sancţiunea falsului în declaraţii, aşa cum este acesta prevăzut la art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 181 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea şi sancţionarea faptelor de corupţie, cu modificările şi completările ulterioare, declar următoarele:
  • produsele furnizate/serviciile prestate/lucrările executate respectă principiul DNSH, în concordanţă cu condiţiile incluse în ghidul specific al solicitantului, cu cele precizate la nivelul investiţiilor, precum şi cu cele enunţate în anexa la Decizia de punere în aplicare a Consiliului de aprobare a evaluării planului de redresare şi rezilienţă al României nr. 12.319/21 ADD, raportat la Comunicarea Comisiei – Orientări tehnice privind aplicarea principiului de “a nu prejudicia în mod semnificativ” în temeiul Regulamentului privind Mecanismul de redresare şi rezilienţă (2021/C 58/01), şi cu Regulamentul delegat (UE) al Comisiei [C (2021) 2.800/3], în temeiul Regulamentului privind taxonomia (UE) (2020/852);
  • produsele furnizate/serviciile prestate/lucrările executate nu prejudiciază în mod semnificativ pe durata întregului ciclu de viaţă a investiţiei niciunul dintre cele 6 obiective de mediu, prin raportare la prevederile art. 17 din Regulamentul (UE) 2020/852 al Parlamentului European şi al Consiliului din 18 iunie 2020 privind instituirea unui cadru care să faciliteze investiţiile durabile şi de modificare a Regulamentului (UE) 2019/2.088, respectiv:
    a) atenuarea schimbărilor climatice;
    b) adaptarea la schimbările climatice;
    c) utilizarea durabilă şi protecţia resurselor de apă şi a celor marine;
    d) tranziţia către o economie circulară;
    e) prevenirea şi controlul poluării;
    f) protecţia şi refacerea biodiversităţii şi a ecosistemelor.
    De asemenea, declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, coordonatorul de reforme/investiţii şi Autoritatea de 7
    Audit au dreptul de a-mi solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiei, orice informaţii suplimentare.
    Înţeleg că, în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea, sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.
    Am luat cunoştinţă că declaraţia în fals atrage după sine încetarea contractului de achiziţie, precum şi obligarea ofertantului pe care îl reprezint la rambursarea sumelor care fac obiectul nerespectării principiului DNSH şi la plata de despăgubiri pentru perioada scursă de la încasarea sumelor până la data descoperirii falsului.
    ………………………………
    (numele şi funcţia)
    ………………………………
    (data, semnătura)
    8
    Anexa 3
    OFERTANT/ASOCIAT (după caz)
    (denumirea, codul de înregistrare fiscală, adresa)
    DECLARAŢIE privind evitarea dublei finanţări în obţinerea şi utilizarea fondurilor externe nerambursabile şi rambursabile aferente Mecanismului de redresare şi rezilienţă, prin Planul naţional de redresare şi rezilienţă
    Subsemnatul(a), ……………………………………………, posesor/posesoare al/a CI/BI seria …….. nr. ……….., eliberat(ă) de …………, în calitate de reprezentant legal al ………………………………., cu sediul social în ………………………., cod de înregistrare fiscală ………………….., referitor la procedura de achiziţie directa, derulată de către ………………………… S.A./S.R.L., ca urmare a apelului de proiecte
    DIGITALIZAREA SECTORULUI ORGANIZAȚIILOR NEGUVERNAMENTALE, în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) Componentei C7 Investitia I9 şi în cadrul Contractului de finanţare nr. 958.i9/c7, pe propria răspundere, sub sancţiunea falsului în declaraţii, aşa cum este acesta prevăzut la art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 181 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea şi sancţionarea faptelor de corupţie, cu modificările şi completările ulterioare, declar următoarele:
  • solicitantul, ………………………………. S.A./S.R.L., pe care îl reprezint, sau bugetele administrate de aceasta sau în numele ei nu a beneficiat şi nu beneficiază în prezent de finanţare din fonduri externe nerambursabile şi/sau rambursabile, pentru activităţile specifice care fac obiectul prezentei oferte pentru achiziţii;
  • nu am cunoştinţă de vreo situaţie de “dublă finanţare”, aşa cum este ea definită la art. 9 din Regulamentul (UE) 2021/241 al Parlamentului European şi al Consiliului din 12 februarie 2021 de instituire a Mecanismului de redresare şi rezilienţă şi la art. 191 din Regulamentul (UE, Euratom) 2018/1.046 al Parlamentului European şi al Consiliului din 18 iulie 2018 privind normele financiare aplicabile bugetului general al Uniunii, de modificare a Regulamentelor (UE) nr. 1.296/2013, (UE) nr. 1.301/2013, (UE) nr. 1.303/2013, (UE) nr. 1.304/2013, (UE) nr. 1.309/2013, (UE) nr. 1.316/2013, (UE) nr. 223/2014, (UE) nr. 283/2014 şi a Deciziei nr. 541/2014/UE şi de abrogare a Regulamentului (UE, Euratom) nr. 966/2012.
    De asemenea, declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, coordonatorul de reforme/investiţii şi autoritatea de audit au dreptul de a-mi solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiei, orice informaţii suplimentare.
    9
    Înţeleg că, în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea, sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.
    Am luat cunoştinţă că declaraţia în fals atrage după sine încetarea contractului de achiziţie, precum şi obligarea ofertantului pe care îl reprezint la rambursarea sumelor care fac obiectul dublei finanţări şi la plata de despăgubiri pentru perioada scursă de la încasarea sumelor până la data descoperirii falsului.
    ……………………..
    (numele şi funcţia)
    …………………………..
    (data, semnătura)
    10